Entry #8 : semalam, hari ini & esok

SEMALAM

ape aku buat semalam ek?? ermm.. bangun entah pkul bape.. pas2 aku pegy shah alam.. lepak ngan mmber aku aizat.. nak men bowling x ckp korum.. last2 aku g cc men fifa 09 ngan CS (counter strike) je.. hakhak.. mmg xde keje.. lpak DE mnum2 pas2 dalam pkul 5 aizat nak grak dah.. aku pun g umah mmber aku kat ngan batu 3.. lpak2 sane.. dtg2 umah tgk member2 aku ponteng klas.. mcm haram, bawu mgu kedua dah start ponteng.. hahaha~ mmg x ubah.. yang mmber aku sorg nie tengah layan PRISON BREAK dari season 1 - 4.. adoi.. tu citer paling genius penah aku tgk.. aku pun igt nak pinjam.. pas2 dorg ajak g men snooker.. dorg ajar aku men "lucky ball".. huhu.. 1st time siot.. tpi apadahal, 1st time pun dua frame gua menang.. hakhak.. dalam pkul 9 aku grak balik setapak.. mmber aku ajak lpak kat sni plak.. dalam aku tgh rider balik stapak nie, skali aku bawu teringat aku terlupa bawak cd PRISON BREAK.. adoii.. (T_T) mcm ayam..


HARI INI

hari nie aku aku bangun pkul 6.. pas2 aku tdo balik.. bangun balik tengahari kot.. huhu~ aku bangun aku cek email, fs, fc ape sme.. aku start buat blog.. ermmm.. lame seh x buat.. huhu~ igt ari nie nak runner g shah alam amik cd PRISON BREAK.. tapi x kesampaian sbb hujan.. (T_T) ape bleh buat.. last2 aku g bank pas2 g kdai music, AST MUSIC kat umah aku.. beli tali gitar no 3 aku dah putus.. smbl2 aku usha ar gitar ape yang patut.. perghh.. rambang mata seh.. aku mmg mengidam nak beli gitar letrik nie.. tp bukan skang.. satu hari nnti.. ;p


ESOK


esok aku plan nak trun shah alam.. nak g umah mmber aku amik iguana, ular ngan cd PRISON BREAK.. aku harap2 x ujan.. aminn.. huhu~



jamming set nie harga dia dalam 8k ++


suatu hari nnti aku layak memilih satu.. hehe~


antara gitar acoustic yang dorg displaykan..

0 comments: