Entry #10 : Cuti

errmm.. mood x bape nak bek skang.. tp aku tetap nak tls blog.. (^_^)kemana aku pegy smalam?? smalam aku pegy mandi sungai dengan family aku, makteh aku, makngah aku ngan sepupu aku along.. kitorg pegy mandi dilubuk manggis dekat2 dengan gunung nuang.. korg tau ke? (aku pedulik hape) hehe~ dengan berbekalkan makanan yang amat dahsyat banyaknye (kerja makteh ngan mak aku) kitorg pun pegy mandi mande..

kali nie pegy x bape nak sonok.. banyak sepupu aku x ikut.. lg 1 sebab air dia deras sgt.. al maklum la musim hujan kan.. pas2 kitorg mandi pun x lame sbb hujan.. perghh.. kitorg banyak lpak bawah pondok je.. smp tetido2 aku.. huhu~ dalam pkul 5 tu kitorg pun grak plang dengan perasaan hampa.. ape bleh buat.. smalam aku tdo umah makteh aku.. mlm habiskn masa men winning eleven 15 lawan ngan sepupu aku.. huhu~ mmg xde keje.. lpas magrib baru grak balik.. pkul 9 g makan kat kampung baru ngan awek org.. haha~

p/s : sori la ayat x bape nak ok.. mood krg baek..








1 comments:

haha. try mandi kat sungai sendat. satu jalan nak ke hulu yam. kat situ tempat die best gileee. macam ade privacy sket. boleh buat barbeque dengan fam sume. besssssssssst!