Entry #3 : aku dan rokok!!!! (^_^) huhuhu..

rokok??? ape 2?? aku x pandang rokok.. aku isap trus.. hehehe.. banyak org cite pasal kerburukan merokok nie kan.. boleh menyebabkan penyakit la, stroke la, mandul pun ada.. hahaha.. mmg aku x nafikan sme 2.. ajal maut sme kat tangan tuhan.. sape tau.. ;p (ayat perokok) hehe.. tapi bg aku la.. ade satu benda yg amat menarik kat rokok nie.. hehehe.. mende agak menarik bg aku la.. dan aku ske sbenanye.. rokok nie bleh buatkan org lain amik berat pasal kita.. (^_^) sonok sbenanye klau ade org amik berat pasal kita nie.. contohnye la, dlu klau aku rasa something yg x best, aku akan cakap kat seseorang nie "saya baru lpas merokok 2 kotak".. pas2 org 2 akan mmbebel kat aku.. tapi ayat yg plg aku ske dgr "benti la merokok 2 klau awak sayang saya" dengan "meh sni rokok 2 saya nak isap".. (^_^) hehehe.. klau ngan mmber2 dorg akan cakap "ko nak mampus cepat ke mier??".. hahahaa.. walaupun kasar, tapi caring.. hehehehe.. pandai gne perkataan "caring" skang.. hahaha.. ngan ade kakak aku nie pun nasihat cam2 gak.. tapi bile dia nasihat xtau nape aku cair skit.. hehehehe.. ;p

p/s: serius aku x ske tgk pompuan merokok.. selebet shial!!!

0 comments: